Sunday 15 May 2011

(15th May 2011)

Dapat follower kedua, thanks Arumi Dasuki....kalau boleh, ajak orang follow blog aku ni.....

hidup biasa je, main bola menang 4-0...dapat score hat trick....saudara aku datang minggu depan!! tak sabar!!!....

wei, thanks Arumi Dasuki!!!.....dan jugak thanks sebab jadi folower kedua aku!!!...aku busy dengan page MNFT aku takde time nak update blog sendiri..adui!!!....thanks anyway, aku akan berkerja keras kat UK dan amik pengalaman aku di sini betul2......

tu sajalah, dan juga mak dan ayah aku paksa aku duduk sini lagi satu tahun..maksudnye aku kena duduk sini sampai 2013....bad news betul lah!!!...tapi yang ok aku boleh dapat banyak lagi masa pengalaman bermain bolasepak di sini......

3 comments:

  1. haha.. same2.. lau de mase baru update blog personnel ko ni.. yg lain2 update MNFT..

    tp dlm byk2 status ko kat MNFT tu, satu status je yg aq x agree dgn ko.. pasal EPL tu.. well, aq bkn die-hard-fan EPL ok, dan aq pon pnah terpikir jgk mcm ko dulu, knpe kelab lawan negara? kelab EPL pandang rendah malaysia ke? tp aq cube pk2 blk, since team malaysia sgt3 susah nk ade pluang friendly dgn negara kuasa besar eropah, so aq rase ni salah satu platform malaysia ntuk bukak mata dunia yg kite ade standard kite sendiri..

    aq nk perasaan aq time tgk amri yahyah score mase lawan MANU dulu berulang lg..xde istilah maruah letak mane bile lawan kelab sbb bile jejak kaki dlm padang, sume yg bermain adalah pemain bolasepak dan tugasnye adalah ntuk membuat jaringan..

    same je la mcm lee chong wei, player badminton no satu malaysia.. bile masuk malaysia open ke mane2 open ke, bile jumpe player yg xde ranking dlm dunia, atau ranking yg jauh ke belakang, 40+ ke, 50+ ke, ko rase dier ade pk x, "aq nk lawan dier? aq ranking satu dunia, dier ranking brpe?" aq rase xde an? chong wei tetap lawan habis habisan an? then that's is true sportsmanship.. x pandang rendah pihak lawan dan main btol2..

    kalau de rezeki, mmg aq akan dtg bukit jalil tgk malaysia vs epl sbb niat aq satu je, nk tgk malaysia score dlm game tu..bg aq, kelab2 bolasepak eropah same kuat atau lg kuat drpd negara2 besar eropah..aq ckp cmtu sbb player dlm kelab2 tu rata2 1st team negara masing..

    so ade pro and cons bile malaysia vs kelab2 epl nih..bile menang, momentum tu ade..mcm komen player malaysia (kalo x silap aq) lepas friendly dgn china (lepas vs MANU, mas fiendly ngn china lau x silap), "lawan MANU pon kitorg bole fight ni kan plk china"

    and lg satu, lau tak silap aq, kebangkitan malaysia berlaku lepas malaysia XI vs MANU.. memang seagames2009, round 2 asian games dan champion AFF2010.. ni sume bg aq berkaitan dgn momentum, mentaliti, "aq da jumpe team yg lg kuat dr ni, knpe kite xbole menang?"

    so aq harap lepas malaysia friendly dgn sume kelab epl, malaysia ade momentum ntuk kelayakan piala dunia.. mmg kne realistik, susa nk masuk WC tp aq pk, benda tu x mustahil lgsg..

    so abeh da luahan aq.. ni sume pendapat aq je k..ko nk terima ke tak, ikot la.. tp aq rase ko patut grab btol2 pengalaman men kat luar negara sbb ko mmg duduk sane.. ambik skill dan pengalaman..

    ko tinggi tak? umur 14 tahun lau tinggi 170 aq rase mmg tggi la.. sbb kalau aq jd manager bolasepak, aq pentingkan fizikal..sbb lepas umur 21 tahun, rasenyer manusia stop membesar..so sgt rugi kalo player bola xde ketinggian yg best.. dpt 186cm mcm izzaq faris tu mmg best dah tu.. skill, stamina, experience bole di bina tp fizikal tak.. lau x jd makan, jd ketot mmg kne keje keras.. lau bole jd lincah mcm messi xde hal..

    ha sori la mengarut byk..
    as salam

    ReplyDelete
  2. hey boy,are u the one who attended trials with gateshead fc academy with another fellow Malaysian boy?

    ReplyDelete
  3. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete