Saturday 16 April 2011

(16 April 2011)

masih takde follower, sedih nye aku, banyak kat page MNFT aku tapi kosong je kat blog aku, takpelah..adui!!!

Blackberry cover aku dah sampai, hitam kuning macam Harimau Malaya, ramai orang tanya, kenapa amik warna kuning pulak, aku cakap warna kuning adalah warna Harimau Malaysia, Malaysia forever!!!!!

hari ini kawan orang putih aku datang, lepak je, takde buat apa. dia duduk macam 2 jam je sebelum dia pergi ke town.

tadi pergi rumah orang melayu ni dan makan barbecue kat rumah dia, sedap makan ayam dan nasi goreng, dah lama tak makan bbq. aku makan banyak gila sampai tak boleh dah, jumpa kawan cakap2 je dan lepas tu balik....

sambil aku tengah update ni, aku tengok perlawanan Manchester united vs Manchester City, masih 0-0 dan sekarang masa 27....

nanti kalau ada apa2, aku akan update, alright jumpa lagi.....

No comments:

Post a Comment